Kαλωσήρθατε στο Οδοντιατρείο Μεντεσίδου Σόνια

Το χαμόγελό σας μετράει για εμάς, γι´αυτό στην πρώτη σας επίσκεψη σας παρέχουμε έναν πλήρη οδοντιατρικό έλεγχο!
Θα συζητήσουμε τις ανάγκες σας και θα σχεδιάσουμε όλα τα πιθανά σχέδια θεραπείας με στόχο να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα!

Οδοντικός Πόνος

Η οδονταλγία μπορεί να οφείλεται σε διάφορους παράγοντες. Μία επίσκεψη στον οδοντίατρο θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε το πρόβλημα και να το αντιμετωπίσετε.

Διαχείριση Οδοντιατρικού Άγχους

Γνωρίζοντας πόση αγωνία έχετε πριν από την οδοντιατρική επίσκεψη, κάνουμε τα πάντα για να μην αισθάνεστε πόνο και σας εξηγούμε τι κάνουμε σε κάθε βήμα της θεραπείας ώστε να νιώθετε ασφάλεια και άνεση.

Δόντια με ρωγμές ή σπασμένα

Μπορούν να αποκατασταθούν με εμφράξεις ή εξειδικευμένη προσθετική.

Περιοδοντοπάθεια

Η υγεία των ιστών που στηρίζουν το δόντι είναι πολύ σημαντική γι’ αυτό κι εμείς εξετάζοντας την κάθε περίπτωση, προσφέρουμε ειδική θεραπεία για τις ανάγκες κάθε ασθενούς μας.

Δόντια εκτός τόξου

Προσφέρουμε λύσεις για τη λειτουργική και αισθητική βελτίωση του χαμόγελου σε περιπτώσεις στρεβλοφυιας δοντιών.

Τερηδόνα και σφραγίσματα

Διαθέτουμε μοντέρνες συσκευές ανίχνευσης τερηδόνας καθώς και υλικά αποκατάστασης υψηλής αισθητικής.

Λεκέδες, στίγματα και χρωστικές

Προσφέρουμε υπηρεσίες που βοηθούν το χαμόγελό σας να επανέλθει στο πρόσωπό σας.

Ελλείψεις δοντιών

Αποκαθιστούμε το χαμόγελό σας, την ομιλία σας και τη μασητική σας ικανότητα προσφέροντας υψηλού επιπέδου προσθετικές αποκαταστάσεις.
Σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού

Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε!

Μη διστάσετε να μας καλέσετε άμεσα για οποιδήποτε απο τα παρακάτω συμπτώματα:

• Έντονου πόνου
  • Κατάγματος δοντιών